ISSN 2310-8363

Репозитарій Харківського національного медичного університету – це відкритий електронний архів академічних текстів, матеріалів наукового та навчально-методичного призначення, створених науковцями, викладачами, іншими працівниками університету та здобувачами

З усіх питань щодо Репозитарію ХНМУ звертайтеся до координатора Тетяни Павленко за адресою: repository@knmu.edu.ua

 

Communities in DSpace

Select a community to browse its collections.

Recent Submissions

Item
Патопсихологічні особливості емоційних та когнітивних розладів у структурі постковідного синдрому
(2024-12-31) Кожина, Ганна Михайлівна; Лещина, Ірина Володимирівна; Самойлова, Олена В’ячеславівна; Бережний, Герман Геннадійович; Могилка, Олександр Петрович
Item
Клініко-психопатологічні гендерні особливості афективних розладів в умовах сучасної України
(2025-05-23) Литвиненко, Василь Васильович; Немченко, Анна Олегівна
Item
Woman’s self-realization in the system and structure of family relations
(2024-12) Vуsotska, Olena; Falova, Olena; Rysovana, Liubov; Platyniuk, Oksana; Bazhenov, Oleksandr
Item
Techniques for memorizing medical terms
(2025) Husak, Olena; Bukhmin, Oleksiy
This scientific paper examines effective methods for memorizing medical terms used in medical education. The main techniques analyzed include associative learning, mnemonic devices, flashcards, the method of loci, information grouping, sensory methods, and the Feynman technique. Scientific studies confirming the effectiveness of each approach are reviewed. It has been found that the combined application of various techniques contributes to better material retention, reduces cognitive load, and enhances memorization speed. This work may be useful for medical students and educators in developing learning strategies. У роботі розглядаються ефективні методи запам’ятовування медичної термінології в умовах медичної освіти. Аналізуються такі техніки, як асоціативне навчання, мнемоніка, картки, метод локусів, групування інформації та метод Фейнмана. Дослідження показує, що поєднання цих методів покращує запам’ятовування, пришвидшує навчання та знижує когнітивне навантаження. Комбінування різних стратегій запам’ятовування підвищує ефективність навчального процесу та допомагає студентам-медикам краще засвоювати й відтворювати терміни. Ці методи можуть бути корисними для створення індивідуальних підходів до навчання.